Navigation

Publikationen

Marketing

  • Pescher, Christian, Reichhart, Philipp, Spann, Martin (2014): Consumer Decision‐Making Processes in Mobile Viral
    Marketing Campaigns. Journal of Interactive Marketing 28(1), 43‐54.
  • Pescher, Christian, Spann, Martin (2014): Accounting for Word‐of‐Mouth Effects in Preference‐Based Market Forecasts.
    Journal of Forecasting 33(2), 95‐107.
  • Pescher, Christian, Spann, Martin (2014): Relevance of Actors in Bridging Positions for Product‐Related Information
    Diffusion. Journal of Business Research 67(8), 1630‐1637.

 

Other disciplines

  • Pescher, Christian, Appel, Jan (2012): Sicherheit – die überbewertete Dimension im Hinblick auf Präsentationserfolg im
    Beruf. Sprechen – Zeitschrift für Sprechwissenschaft (54), 58‐69.
  • Pescher, Christian, Appel, Jan (2014): Einfluss von Stimm‐ und Sprechcharakteristika auf den Erfolg beruflicher
    Präsentationen. Sprechen – Zeitschrift für Sprechwissenschaft (57), 54‐67.